Obserwatorzy

środa, 7 lutego 2018

gray dress with pearls

W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam pokazać przepiękną sukienkę, którą znalazłam na stronie Dresslily. Wpadła mi ona w oko, ponieważ jest ciekawie zdobiona przy dekolcie, koronką i perełkami. Nie mogę również  narzekać na jej jakość bo jest naprawdę ładnie uszyta i ma bardzo dobry materiał. Założyłam do niej czerwony płaszcz, beret z perełkami oraz szare kozaki za kolano. 

* szara sukienka z perełkami/gray dress with pearls TUTAJ/HERE
* torebka/bag TUTAJ/HERE
* beret z perełkami/beret with pearls Mohito
* kozaki za kolano/boots Deezee.pl














21 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepiękna! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grey and great outfit ;) The color mix with red is superb!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/04/first-anniversarheel/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz, szarości i czerwień to cudne zestawienie. Kozaki i sukienka śliczne! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz, jaka zima u Ciebie! <33 uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna styizacja! Super Ci w tych kolorach

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, fajnie że do szarości założylaś czerwony płaszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ja się naszukałam tego beretu! Niestety nigdzie go już w moim mieście nie ma :(
    Stylizacja zachwyca! Szary i czerwony to piękny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja. Jestem zachwycona płaszczem :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się twój płaszczyk :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna sukienka!!♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie super wygląda ta sukienka, zwłaszcza w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That dress looks amazing!Lovely outfit:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie takiego płaszcza brakuje w mojej szafie :) Pięknie się prezentujesz w tej scenerii Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz jak rodowita Paryżnka, pięknie, sukienka wspaniała!:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful dress, have a good day :)

    http://yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega ! Zestawienie kolorów idealne ! Świetnie się ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń