Obserwatorzy

poniedziałek, 25 września 2017

classic retro

Dzisiaj chciałam Wam pokazać klasyczny zestaw w stylu retro. Mam na sobie spodnie z wysokim stanem w kolorze khaki, które zamówiłam na stronie Mango. Wiem, że pośród Was są zwolenniczki jak i przeciwniczki tego typu spodni ale ja osobiście bardzo polubiła ten fason, uważam, że ładnie podkreślają kobiece kształty, dlatego w mojej garderobie mam już drugą parę. Założyłam do nich kobiecą bluzkę w kolorze pudrowego różu oraz beżowe szpilki z kolorowym haftem. Zdecydowałam się również na klasyczną torebkę oraz delikatny choker w kolorze różowym. W tej stylizacji postawiłam przede wszystkim na minimalizm oraz klasykę i mam nadzieję, że mi się to udało. 

* choker TUTAJ/HERE
* spodnie z wysokim stanem/high-waisted pants Mango
* bluzka/blouse Mohito
* szpilki/heels Deezee.pl
* torebka/bag Wittchen












35 komentarzy:

  1. pretty shoes :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niezwykle wytwornie w tej stylizacji, świetne szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, elegancko i z klasą :) spodnie śliczne, ale szpileczki są boskie :) :***

    OdpowiedzUsuń
  4. aww I really love your shoes, amazing look.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie spodnie, stylizacja bardzo podoba mi się oprócz chokera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pictures dear! I following you now #823 and I hope you follow my back, please
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. you look so classy and elegant! i love that top so much and it looks so good on you! :) Anyway, I hope you can drop by my blog too and follow if you like! Saying hello all the way from Southeast Asia! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  8. Look so chic and elegant dear! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/09/our-hotel-in-maldives.html

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne połączenie :) uwielbiam takie zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasa sama w sobie, pięknie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Spodnie pięknie podkreśliły Twoją figurę :) podoba mi się! KLIK: 4,06 Czy mogę prosić o to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo, ale to bardzo podobasz mi się w tym wydaniu! Spodnie są czadowe :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona kochana twoimi szpileczkami:) Caly zestaw jest swietny:)piekna i stylowa Super:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like the look you've chosen today! simple but also elegant and chic...I find it perfect fot this Autumn :)

    Lot of kisses pretty!

    http://looking4theblacksheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. te spodnie są genialne :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi mnóstwo rzeczy z nowej kolekcji Mango się podoba :) ale przy takiej ilości jestem zmuszona czekać na wyprzedaże :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne spodnie i bluzka! wspaniale wyglądasz:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała stylizacja, bluzki z falbankami to must have w tym sezonie, a do tego khaki spodnie... Bosko!

    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację? ;) Oczywiście jeśli mój blog przypadnie Ci do gustu. Liczę, że dasz mi znać w komentarzu i pozdrawiam cieplutko w ten pochmurny dzień,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie, piękne szpilki, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne spodnie i torebka! Super stylówka, trochę elegancji, trochę nonszalancji..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci ten look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobają mi się Twoje spodnie <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo elegancko i kobieco :) spodnie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice and great looking outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/25/bye-bye-summer/

    OdpowiedzUsuń
  27. You look beautiful, babe, and I love the two piece set, so pretty!
    pendrives

    OdpowiedzUsuń