Obserwatorzy

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Romantyczna w kwiaty...

Eteryczne, najczęściej na jasnym tle, a jeśli na ciemnym to pudrowe lub czerwone róże. Słowem - romantyczne! Właśnie takie kwiaty będą modne tej wiosny i nadchodzącego lata. Najmodniejsze kwieciste sukienki uszyte są z bardzo zwiewnych, lekkich tkanin i mają wyraźny sznyt retro. Falbany, półgolfy, rozszerzane rękawy to elementy wysoce pożądane. Długość?? Najlepiej midi albo maxi, choć zdarzają się modele przed kolano. 

Moją sukienkę w kwiaty wyhaczyłam w sklepie Cndirect.com. Wykonana jest z lekkiego, zwiewnego materiału, bardzo ładnie i starannie jest również uszyta. Sprawdzi się idealnie do romantycznych i dziewczęcych stylizacji. Założyłam do niej czerwoną bomberkę, która jest nieoczywistą parą dla takiej sukienki ale sprawia, że stylizacja jest bardziej dziewczęca i na luzie. Romantyczny look dopełniłam najmodniejszymi szpilkami ombre, które dostępne są w sklepie Deezee.pl.

* sukienka w kwiaty/ flower dress (TUTAJ/HERE)
* kurtka bomber/ bomber jacket (TUTAJ/HERE)
* szpilki ombre/ high heel ombre Deezee.pl










77 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, pięknie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, link kliknięte - 12$ i 17,90$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać również u mnie w ostatnich dwóch postach ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosenna stylizacja! Cudownie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, torebeczka też fajna :) Szpilki są genialne, ciekawe połączenie koloru czarnego z czerwienią, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz olśniewająco ! :) Jak taka cyganeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! Cudownie Ci z czerwonym akcentami :)
    Super masz tą kurtkę. Klik, mogę też ?:P

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka i szpilki!
    rewelacyjna całość! bardzooooooooo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)Pięknie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji.Wszystko mi się tu bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fab ! What a perfect match color. And I really love the make up, wish I had such a talent like you :(
    Followed you for sure <3


    https://youtu.be/OydK91JjFOw?list=RD3yDP9MKVhZc

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna,wiosenna stylizacja :)
    do twarzy Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful dress!!!
    http://zametkiyulii.blogspot.com.by/

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful dress!!!
    http://zametkiyulii.blogspot.com.by/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kurtka, ostatnio podoba mi się czerwień, co mnie zaskakuje, bo całe życie unikałam tego koloru w ubraniach ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam te buciki są śliczne, cała stylizacja genialna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie ta sukienka wygląda z bomberką! Lubię kwiaty na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna stylizacja i makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są obłędne! Widziałam je ostatnio na stronie sklepu i oczu oderwać nie mogę. Zastanawiam się nad beżowymi ombre na jedno z wesel w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful dress and nice post.

    http://looking4theblacksheep.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory nam tu dziś zaserwowalaś kochana! :D aż sama milo oko nacieszyć :)
    ale to szpilki jak dla mnie grają pierwszy skrzypce- szczerze powiedziawszy jeszcze takich ombre nie widzialam- boskie są <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I sukienkę i kurteczkę i buty możesz mi oddać! :) To chyba najlepsza Twoja stylizacja, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I´m so in love with your shoes!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/04/pink-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna bomberka <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i świetne buty. Cała stylizacja wygląda obłędnie :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij pierwsza :) Zawsze się odwdzięczam;D
    catch-a-glimpse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam sukienki w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Definitely RED is your color! Love the mix of the bomber jacket with the floral dress! So cool outfit!

    www.goodselfie.com.mx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kwiaty to must have wiosennej szafy! Ja wybrałam żakiet w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautyfull dress!!! Your look is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te buty! Bardzo ładnie pasują do stylizacji :) Co do sukienki to mam mieszane uczucia, niestety wygląda na baaardzo prześwitującą, co pewnie nie każdą kobietkę zadowoli przy zakupie z tej chińskiej strony :( Niestety wiele razy dodają takie zdjęcia, na których nie widać że materiał jest lekko przeźroczysty, a później jest niespodzianka przy otwarciu paczki :( Fajnie jakbyś napisała jak to było przy zakupie, czy takiej oczekiwałaś, bo myślę że to dla wielu dziewczyn będzie przydatne :) Dla mnie na pewno by było <3 Za to bomberka jest piękna! <3 Mają tam cudne te bomberki, trzeba to przyznać i są super wykonane z reguły <3 Wszystko ładnie z sobą kolorystycznie połączyłaś i faktycznie wyszło meeega dziewczęco :) Ps. Pozwoliłam sobie dodać do obserwowanych :) Miłego wieczoru! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. A efekt ombre na szpilkach prezentuje się niesamowicie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. No.. no .. kochana.. z braku czasu dawno u Ciebie nie byłam.. :( Wyglądasz zjawiskowo, a te szpilki.. zakochałam się, zresztą ja to w ogóle mam słabość do butów. Powiem Ci, że nie wiem kto wymyślił tą całą kostkę, w której już zostawiłam nie jednego fleka! Dla nas kobiet powinny być takie wielkie płyty bez dziur żebyśmy mogły spokojnie na szpilkach chodzić hahha ;)
    Ślicznie wyglądasz! Tak trzymaj!

    Pozdrawiam
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtka typu bomber świetnie przełamuje elegancki szyk outfitu! Piękne kolory, czerwień bardzo Ci pasuje, a buty...piękne, choć tak wysoki obcas zupełnie nie dla mnie;) Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w KONKURSIE, szczegóły znajdziesz na moim bogu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizacja ! wyglądasz przepięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. so nice look in love..kiss from
    MM
    www.maysesmodamour.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka nie w moim stylu, ale ty wyglądasz w niej pięknie a bomberka jest bombowa; D
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie że modne tego sezonu są właśnie takie sukienki, są prześliczne !
    Świetny look <3
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/04/do-10-ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz taka urodę, że zarówno pastele jak i mocne zestawienia kolorystyczne bardzo do Ciebie pasują - możesz szaleć na całego! W tym połączeniu wyszłaś przepięknie, bomberka fajnie podkręciła stylizację, no i bardzo dużo uroku dodają tu Twoje włosy. Kompozycja idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szpilki ombre ! <3333 Ślicznie wyglądasz, sukienka jest przepiękna i kobieca :)

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wow jak pięknie !!! <3 cudowne szpilki, a sukienka marzenie !!! cudownie wyglądasz !!! Jestem pod wrażeniem :****

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie jestem fanką takich printów na sukienkach ale buty przykuły moją uwagę! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Such a bold look but it definitely fits you!

    Melanie | The Mel Division

    OdpowiedzUsuń
  43. wonderful flower print dress, you look elegant and fabulous <3
    http://www.youtube.com/c/MissLovelyAttitude
    http://lovelyattitude.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny zestaw,cudownie wyglądasz:):*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak pięknie Ci w czerwieni :) Cudna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piekne zdjecia, czerwien Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz! Na szpilki ombre sama poluje ;) A makijaż masz doskonały, idealnie podkreśla Twoje rysy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowna sukienka. Czerwień to Twój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka zachwyca. Bardzo romantyczny i kobiecy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna sukienka! Kobieca, elegancka i seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Halo halo kochana, czekamy na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  52. muyyyy guapaaaaaaaa, elegante y original1!! los zapatos son muy estilosos!!! muackk

    OdpowiedzUsuń
  53. Super post ! :D Urocza sukienka :)) <3 Obserwujemy i zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. podoba mis ie :)
    zapraszam do mnie
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się kwiatowy wzór na sukience :) Oryginalne szpilki w efektem ombre :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Love this combination. :)

    www.yellenah.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna sukienka :) Bardzo ładnie ci w czerwonym kolorze :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mega kobieca stylizacja, baardzo podoba mi się, sukienka cudna, szpilki marzenie :) Wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie, czerń i czerwień zawsze będą mi się podobać :-) a do tego kwiaty i wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor czerwony jest wprost stworzony dla Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń