Obserwatorzy

piątek, 16 maja 2014

Makijaż PUNK



Styl punkowy wywodzi się z lat 70-tych. Młodzież wyrażała swoją odmienność nie tylko poprzez muzykę ale także strój i makijaż.

Makijaż punkowy jest ciemny i tajemniczy. Wielu punków stosowało ciemny cień do powiek także pod oczami. Efekt pogłębi dodanie odcienia różowego, czerwonego, srebrnego lub szarego tuż pod brwiami. Makijaż należy zakończyć grubą czarną kreską, kilkoma warstwami czarnego tuszu lub dodając sztuczne rzęsy.

A o to moja propozycja punkowego makijażu:)










Ten sam makijaż wykonałam również na mojej modelce:)



 Modelka: Joanna Masełek
Makijaż: moje dzieło:)

28 komentarzy:

  1. ciekawy efekt
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!!!,bardzo precyzyjnie!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda bajkowo :) Kojarzy mi się ten make-up z Alicją z Krainy Czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow,brak mi słów mistrzyni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie ! Jesteś niesamowita :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe dzieło sztuki!!! Cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia ! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! wspaniałe kolory :) Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! i jak Ci pasuje! mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod mega wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Ty to masz fach w ręku :) Wspaniale, zresztą to żadna nowość, za każdym razem wciąż nie mogę się nadziwić, że takie cuda można wyczarować :) hehe Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaz nie moja bajka, ale twoje zolte pazurki... piekne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Dziewczyno, naprawde masz talent! Podoba mi sie! You should be a professional makeup artist! You did your eye makeup perfectly! I love it! Obserwujemy i liczymy na rewanz! Na sto procent bede tu wracac czesciej!

    xoxo
    http://fashfab.blogspot.com/2014/05/160-miu-miu.html
    Klikniesz na link pod stylizacja do Front Row Shop? Bardzo prosimy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny artystyczny makijaż ♥
    Pozdrawiam i zapraszam cię na konkurs do mnie. Do wygrania super nagroda ( którą możesz wybrać sama ) a do spełniania, tylko dwa proste warunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu cuda tworzysz :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! niesamowity makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! niesamowita z Ciebie zdolniacha ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś bardzo bardzo zdolna! makijaż pięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja! :)
    dopiero zaczynam, więc zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń