Obserwatorzy

piątek, 7 marca 2014

green smokey eye

Witajcie:)

Przygotowałam dla Was makijaż smokey eye w odcieniu zielonym, który podkreśli brązową, piwną i zieloną tęczówkę ale także bardzo ładnie będzie wyglądał z niebieską tęczówką.

1. Załamanie powieki podkreśliłam matowym brązem.
2. Całą powiekę ruchomą pokryłam zielonym, perłowym cieniem (sleek storm). Górną granicę roztarłam pędzlem do blendowania.
3. Ponownie nałożyłam na załamanie powieki matowy brąz. Następnie na jego górną granicę nałożyłam matowy, pomarańczowy cień.
4. Wewnętrzną część powieki ruchomej podkreśliłam seledynowym cienime (sleek candy)
5. Wzdłuż górnej linii rzęs namalowałam kreskę eyelinerem.
6. Dolną powiekę podkreśliłam ciemnym, niebieskim cieniem (sleek storm).
7. Na linię wodną nałożyłam zieloną kredkę.
8. Tuszujemy rzęsy, twarz konturujemy bronzerem. Usta podkreślamy koralową pomadką i makijaż gotowy.







32 komentarze:

  1. wow przepiękny <3 napatrzeć się nie możemy !!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaz! masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest !!! Pozdrawiam :))

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl
    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny ! Każdy Twój makijaż jest piękny, ale ten chyba najbardziej przypadł mi do gustu < 3
    Poklikasz w banery?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super makijaż:) mogłabyś dodawać zdjęcia krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się nad tym ale muszę mieć dobre oświetlenie;)

      Usuń
  6. Już wiele razy się zachwycałam i tym razem nie szczędzę ci ochów i achów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj jak zawsze cudownie :) przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż;) pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten zielony akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u Ciebie ten makijaż prezentuje się pięknie :) Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, pięknie wyrysowane kreski

    OdpowiedzUsuń
  12. oh mamo!! sam makijaz w sobie juz jest piekny , a na Twojej twarzy = wowwwww!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny przepiękny makijaż :) Ty to masz dar kochana, tylko pozazdrościć na prawdę :) Cudo! Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny makijaż, podoba mi się kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jesteś :)
    będę odwiedzać częściej :)

    rozladowanieinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie trochę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta szminka genialnie pasuje z zielenia w kacikach oczu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądają oczy! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny makijaz !!!!!!! rewelacja jestes bardzo zdolna !

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG!!!! Ty jesteś taka piękna!!! A może piękniejsza ;) ??? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny perfekcyjny makijaż ;))! Super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt rewelacyjny :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  23. perfekcyjny!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/03/elegancko-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! świetny makijaż :-)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem zachwycona :)) perfekcyjny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń