Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Kolorowy makijaż na jesienne wieczory + zakupy!!

Cześć dziewczyny:)

Co tam u was słychać?? Ja mam dzisiaj wolne i mogę sobie na spokojnie poczytać wasze wpisy. W tym roku będę mieć bardzo dużo wolnego, ogólnie mam fajny harmonogram zajęć na studiach, ponieważ będę chodzić tylko w poniedziałki, wtorki i od czasu do czasu we środę na seminarium.


Oczywiście te wolne dni przeznaczę na pisanie mojej pracy magisterskiej, żeby później nie robić tego na dziko:)


A teraz przejdźmy do tematu, a mianowicie do kolorowego makijażu na jesiennie wieczory. Wykonując go zainspirowałam się makijażem
*Zmalowanej* (www.zmalowana.com/)



Na koniec pokaże wam moje zakupy i zamówienia, które nazbierały się przez ostatnie dni:)

1. Bordowe spodnie zakupione w Stradivarius. Przy okazji mam do was pytanie, czy rzeczy z tej firmy są dobrej jakości?? Wczoraj ubrałam te spodnie i zauważyłam , że troszkę farbują. Boje się, że przy każdym praniu będę puszczać farbę, a tego bardzo nie chcę;/


2. Zamówienia na allegro:
* melanżowa sukienka Lana Del Rey H&M. Tak kusiłyście tą sukienką, że ja też postanowiłam ją zakupić:)


* koralowy sweterek H&M

No to ja mykam:) Trzymajcie się tam cieplutko:)

 

37 komentarzy:

  1. Jejej jak ie TY masz przecudne te oczęta, a makijaż ...słów brak :*Przepięknie ..no i zakupy świetne :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) Fajnie byłoby gdybyś pisała jakich używasz cieni do malowania oraz pomadek, ot taka propozycja tylko oczywiście :)

    Co do zakupów, cudowne, sama mam podobne na liście zakupowej :) A ubrania ze Stradivariusa jak dla mnie są ok, z tych, które ja mam jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy następnym razem postaram się napisać jakich użyłam kosmetyków;)mam nadzieję, że ja też będę zadowolona ze spodni:)

      Usuń
  3. wszystkie zakupy cudowne, a makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci takiej ręki do makijażu!!!! mnie nigdy nie wychodzi tak, jakbym tego chciała :( a Stradivarius to jeden z moich ulubionych sklepów i do tej pory wszystko jakościowo jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychodzisz uroczo na zdjęciach, tak z gracją prezentujesz makijaże, ślicznie <3 Mam taką samą bluzę xD Pozdrawiam serdecznie :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rajski ptak, cudowne kolory na Twoim oku :-) Jak zawsze Cię ubóstwiam. Widzę, że również czeka Cię w tym roku pisanie pracy magisterskiej... przykry obowiązek ale jakoś może damy radę ;) Co do zakupów absolutnie wszystko mi się podoba a chyba najbardziej ta sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor pomadki! ;) Bardzo Ci pasuje ;)

    Mam tą sukienkę i po prostu ją uwielbiaaaam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej :) Makijaż boski :) zakupy udane :)Bardzo mi się podoba sweterek. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż, a Twoje oczy wyglądają genialnie w fiolecie i niebieskim:)sukienka z kolekcji Lany boska

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo odwazny makijaz, kojarzy sie z latem :) fajne zakupy zrobilas a z ty,mi spodniami mnie zmartwilas bo tez mam odobne i nie chce zeby puscila farba :<
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow idealny:) też bym chciała tak umieć:)

    a zakupyy super;):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka jest boska ! Masz może linka do podobnej !? Co do spodni to chyba normalne, ja osobiście nie przepadam za tym sklepem , a raczej za jakością ich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, tęczowy makijaż :) A ta sukienka również i mnie mocno kusi..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny teczowy makijaz - ale swietne rzyczy kupilas - no ta sukienka kusi kazdeczo - super jest - pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczny makijaż i super nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo, ta tecza mi sie podoba! pomaranczowy sweterek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki makijaż z pewnością poprawi jesienny humor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Piękny makijaż
    2. Ślicznie Ci w czerwieni
    3. Jestem bardzo ciekawa Ciebie w nowej sukience :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. w końcu Cie znalazłam! piekny makijaz,daje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny makijaż, aż nie mogę wzroku oderwać! ;)
    ach i bardzo ładny sweterek z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz piękną urodę!:) super make-up!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny mejkap :) masz cudowne oczka i tak mnie urzekła ze chyba bede musiała zrobic taki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny MAKE UP. Masz piękne usta!!! Podziwiam Twoją Urodę. Jesteś piękna kobietą!!!

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny ten koralowy sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post! I like your eye shadow.. I'm your Follower! I hope you can visit my blog sometimes. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  26. slicznie wyszedł ci ten makijjaaz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczynko Moja Ty to masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż cudowny :)
    Zakochałam się w sukience...<3 muszę poszukać czy u mnie w H&M będzie :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz pięknie :) bardzo ładny makijażu :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny makijaż :) taki trochę tropikalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. wow cudny makijaż, pięknie w nim wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń